Straty a nálezy

Ak ste v autobuse MHD Nitra zabudli nejakú vec, a náš vodič ju našiel alebo mu ju odovzdal iný cestujúci, radi Vám ju vrátime. Pre úspešné nájdenie stratenej veci je dôležité čo najlepšie ju popísať a uvedomiť si, kedy a kde ste ju zabudli. Pomôže číslo linky, čas a nástupná zastávka, ideálne by bolo, ak by ste poznali aj číslo vozidla v ktorom ste sa viezli (trojmiestne číslo – býva nalepené na každej strane autobusu a na kabíne vodiča, dá sa nájsť aj na papierovom cestovnom lístku).

AK SA SÚRNE POTREBUJETE DOSTAŤ K VECI, KTORÚ STE ZABUDLI DNES

V pracovnej dobe Zákazníckeho centra môžete zatelefonovať na číslo 0904 536 651 alebo vyplniť formulár nižšie. Ak sa stratená vec v autobuse našla a tento autobus ešte stále jazdí, nález sa nachádza u vodiča autobusu. Poradíme Vám, kde sa daný autobus nachádza, aby ste si zabudnutú vec mohli vyzdvihnúť priamo u vodiča. Autobusy v priebehu dňa medzi linkami prechádzajú. Autobus teda už nemusí jazdiť na tej linke, ktorou ste cestovali Vy. Pokiaľ autobus medzičasom ukončil jazdu v garáži, vodič nález odovzdal na dispečingu (Nitra, Štúrova 72), kde je možné vyzdvihnúť si ho v pracovných dňoch do 19. hodiny.

Nasledujúci pracovný deň ráno všetky nájdené veci presúvame do Zákazníckeho centra v budove mestskej tržnice, kde si ich môžete vyzdvihnúť do 30 dní.

AK STE NIEČO STRATILI VČERA ALEBO PRED VIACERÝMI DŇAMI

Ak sa stratená vec našla, nachádza sa v Zákazníckom centre v budove mestskej tržnice. Môžete nás navštíviť osobne, zatelefonovať nám alebo kontaktovať nás pomocou formulára nižšie. Nájdené veci odovzdáme v Zákazníckom centre osobne majiteľovi na základe správneho opisu stratenej veci.

Dovoľujeme si upozorniť, že z hygienických dôvodov nezhromažďujeme zabudnuté potraviny rýchlo podliehajúce skaze.

Vyplnením nasledovných údajov zvýšite šancu, že zabudnutú vec nájdeme