Straty a nálezy Ak ste v autobuse MHD Nitra zabudli nejakú vec, a náš vodič ju našiel alebo mu ju odovzdal iný cestujúci, radi Vám ju vrátime. Pre úspešné nájdenie stratenej veci je dôležité čo najlepšie ju popísať a uvedomiť si, kedy a kde ste ju zabudli. Pomôže číslo linky, čas a nástupná zastávka, ideálne by bolo, ak by ste poznali aj číslo vozidla v ktorom ste sa viezli (trojmiestne číslo – býva nalepené na každej strane autobusu a na kabíne vodiča, dá sa nájsť aj na papierovom cestovnom lístku). AK SA SÚRNE POTREBUJETE DOSTAŤ K VECI, KTORÚ STE ZABUDLI DNES V pracovnej dobe Zákazníckeho centra môžete zatelefonovať na číslo 0904 536 651 alebo vyplniť formulár nižšie. Ak sa stratená vec v autobuse našla a tento autobus ešte stále jazdí, nález sa nachádza u vodiča autobusu. Poradíme Vám, kde sa daný autobus nachádza, aby ste si zabudnutú vec mohli vyzdvihnúť priamo u vodiča. Autobusy v priebehu dňa medzi linkami prechádzajú. Autobus teda už nemusí jazdiť na tej linke, ktorou ste cestovali Vy. Pokiaľ autobus medzičasom ukončil jazdu v garáži, vodič nález odovzdal na dispečingu (Nitra, Štúrova 72), kde je možné vyzdvihnúť si ho v pracovných dňoch do 19. hodiny. Nasledujúci pracovný deň ráno všetky nájdené veci presúvame do Zákazníckeho centra v budove mestskej tržnice, kde si ich môžete vyzdvihnúť do 30 dní. AK STE NIEČO STRATILI VČERA ALEBO PRED VIACERÝMI DŇAMI Ak sa stratená vec našla, nachádza sa v Zákazníckom centre v budove mestskej tržnice. Môžete nás navštíviť osobne, zatelefonovať nám alebo kontaktovať nás pomocou formulára nižšie. Nájdené veci odovzdáme v Zákazníckom centre osobne majiteľovi na základe správneho opisu stratenej veci. Dovoľujeme si upozorniť, že z hygienických dôvodov nezhromažďujeme zabudnuté potraviny rýchlo podliehajúce skaze. Meno Priezvisko E-mail(povinné) Telefonický kontakt Čo najpodrobnejšie opíšte stratenú vec(povinné) Vyplnením nasledovných údajov zvýšite šancu, že zabudnutú vec nájdeme Dátum, kedy ste vec v autobuse zabudli Číslo linky a smer jazdy(napr. linka 24 smer Klokočina a pod.) Čas a zastávka, na ktorej ste nastupovali (napr. o 10:21 zo zastávky Štúrova) Čas a zastávka, na ktorej ste vystupovali (napr. o 15:05 na zastávke Poliklinika Chrenová) Číslo vozidla (trojmiestne číslo nalepené na karosérii autobusu alebo na kabíne vodiča) Zaslať Zdieľaj tento článok:TwitterFacebook